25N: L’EUSS visibilitza els comportaments i actituds que cal identificar com a assetjament

Aquest 25 de novembre, Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones, l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) renova el seu compromís amb la prevenció de l’assetjament i la protecció de tota la seva comunitat.

A través d’una campanya per a xarxes socials, professorat i personal de la universitat recorda tots aquells comportaments que són assetjament. Uns comportaments i actituds que la Comissió d’Igualtat de l’EUSS té clar que no es poden permetre ni dins ni fora les aules de la universitat. Per aquest motiu, recorden: “Davant l’assetjament, no et quedis callat o callada”.

Si ets testimoni d’una conducta d’aquest tipus, pots posar-te en contacte amb la Comissió d’Igualtat de l’EUSS a través del correu assetjament@euss.cat. També pots consultar el tríptic sobre assetjament al web d’Igualtat de l’EUSS.