El personal docent i administratiu de l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) s’ha reunit aquest dimecres 10 de juny per celebrar el darrer claustre del curs 2025 – 2026. Entre tots els temes tractats, el cap d’estudis de l’EUSS, Víctor Martínez, ha presentat la nova normativa acadèmica i el personal docent i administratiu l’ha aprovat.

El claustre ha començat amb la intervenció del director de l’EUSS, Ignasi Florensa, qui ha parlat sobre les línies de futur que treballa la universitat. També ha explicat l’estat de les obres: les de climatització acaben aquest mes de juny i les de les cobertes començaran també a partir d’aquest mes.
El cap d’estudis ha estat l’encarregat de presentar la nova normativa acadèmica de l’EUSS que incorpora nous protocols pel professorat durant els exàmens. També en torn de paraula de Martínez, i juntament amb la secretària acadèmica, Marta Mata, s’ha fet un repàs al calendari acadèmic dels mesos de juny, juliol i setembre.
Com és habitual, durant aquest darrer claustre; el coordinador de l’Àrea Universitat-Empresa i Innovació Docent, Jaime López, ha estat l’encarregat de presentar el nou Informe d’Inserció Laboral elaborat per l’EUSS. Entre les dades que s’hi destaquen, l’informe revela que el 95% dels graduats de l’EUSS troben feina en menys de tres mesos i que el 100% dels graduats surt de la universitat amb experiència laboral.
Durant el claustre s’han tractat altres temes relacionats amb l’actualització de l’app de l’EUSS i altres qüestions sobre les TIC i el final de curs.

