L’EUSS estrena nova aula aquest semestre

Amb l’inici del nou semestre, l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS) estrena una nova aula al tercer pis: l’AE-32. La nova aula és el resultat de dividir l’antiga AE-31 en dues aules a partir d’un envà mòbil. L’envà permet que les dues aules es puguin unir per recuperar la mida de l’antiga AE-31.

El director de l’EUSS, Ignasi Florensa, explica que la decisió de crear la nova aula és el resultat de la necessitat de “guanyar un espai per l’activitat ordinària de l’EUSS”. Aquest nou espai permet el treball en grups de 30 alumnes, que és la xifra habitual en els grups de classe de la universitat.

Amb tot, l’envà permet conservar una aula gran “per poder fer activitats avaluatives de diversos grups a la vegada”, detalla Florensa.